Tuesday, October 23, 2012

kepincangan jiwa angkara tindakan mereka.

Assalamualaikum.

lama dah tak menulis. *^^*

aku menulis disebabkan rasa annoying y terlampau.

kenapa ya. manusia sering cari salah kita ?

adakah aku sama seperti mereka ?

mungkin iya.

ah. fitrah mungkin.

ada orang tidak boleh lihat orang lain lebih daripada dia.

ada je y jadi tak puas hati.

aku pun kadang2 begitu.

aspek y sihat, aku jenis competitive dalam subjek y aku minat.

jadi, bila exam, kalau ada y lebih daripada aku.., aku jadi geram.

tapi, bukanlah sampai nak merendah2kan dia. banding beza apa y kurang. apa y lebih.

aspek y tidak sihat.

aku jenis y boleh cemburu.

dalam perhubungan. oh, hubungan tu luas konteks nya. bukan rigid kepada cinta semata-mata.

kalau dulu, aku memang pantang bila kawan rapat aku, rapat dengan orang lain. sampai jadi bahan buat gaduh. ohhh, lucu sungguh. perlu kah aku tertawa semula ? macam tak. emm okay.

entah kenapa. mungkin rasa tergugat ? alah, that kinda feeling. like. *she belongs to me, not you. please don't get in the line.* padahal kesemuanya perempuan. oh, bencana apakah itu. ohhh, saya straight. don't worry sayang. you'll be just fine. trust me. ;)

emm. point aku sebenarnya pasal lain. tapi, kenapa aku berkesudahan tulis pasal benda haram jadah ni ?

emm.

dalam fikiran aku sekarang...,

mungkin ada manusia, y memang kekurangannya, tidak boleh untuk tidak bercerita perihal orang lain.

aku boleh cerna fakta tersebut, tapi bila kena dekat batang hidung sendiri, i just could not relate.

aku tidak tahu bencana apa y aku bawa sampai begini jadi nya.

mungkin ini peringatan.

usai sudah.

mari tutup tetingkap ini. aku rasa aku hanya membuang masa. membuang tenaga. dengan melempiaskan setiap patah kata di sini.

haih...

nanti akan ku mampir kembali.

Wassalam.

No comments: