Tuesday, June 5, 2012

banyaknyaaaa wang hantaran.


aduhai muslimin muslimat sedunia.
takyah dok bincang eh.
rasanya tak perlu kot nilai wang hantaran tu mengikut taraf akademik seseorang...
kalau betul lah ikut serupa ni mmg tak kahwin lah lelaki2 kat malaysia ni.... =="
KESIAN.

kalau aku. aku lepasan stpm.
pehh. dah layak dapat rm8k-12k ?
pastu lagi beberapa tahun dah dapat ijazah. terus naik je jadi 12k-15k ?
mak ai.
*gigit jari lah bakal suami aku. T^T
kalah hantaran kaklang den y doktor tu heh. =="

and kakak2 den pulak, 
pehhh. sorang grad nnt master, sorang mphil(level between master n phd).
cano tu. 
aji layak rm15k-20k.
janah is the winner ! 
rm17.5k ++ ?
*kayo acik xD

hahah.
Allahuakbar.
better nilai ikut agama seseorang kan. 
kalau ikut mak ayah aku lah. *setakat ni :3
dia orang serahkan kat family lelaki.
berapa y family lelaki mampu, 
tu lah y dipersetujui.
takde nak demand demand de.
bukan nak jual anak ye tak :)
point nya kat sini, bagi ikut kemampuan tapi jangan pula ambil kesempatan kasi seco'et je.
ingat. kenduri kendara bukan murah.
*dah kenapa aku cakap pasal mende ni.
=="
kbai.

*i missed the chance to tell her about him. demmit.

No comments: