Sunday, April 8, 2012

PASCA DATING.

Assalamualaikum.
ahaaa.
dah balik dating dah. :))
hihihi.

alaaahhh, bukan dating dengan org lain pun.
dating dengan abg sendiri. and bakal kakak ipar. AMINN.
actually, tak plan pun nak keluar dengan abg.
abg just cakap nak jumpa, nak amek camera.
aku plk pesan nak makanan je.
sebab bosan makanan kafe.
tup tup, abg tanya, nak makan luar tak.
aku orait je. sebab tau dah dia blanje punya.
hiwhiwhiw.
tiba2 dia msg. cakap, dia datang ngan kak liana.
sebab diorang baru habis kursus kahwin.
ehem. ehem.
ahh, sudah. gelabah aku.
=.="

tapi, gelabah y sia2.
haha.
sebab, kakak tu okay je. okay, mungkin dua2 malu,
tapi okay je. boleh ngam.
she's nice. sweet and comel je.
langsung tak serupa aku.
tinggi, aku tak perasan pulak, tapi macam lebih kurang.
aku tak ukur betul2. hihihi.

abang pun macam ngam dah dengan dia.
tapi still macam takut2 dengan aku. -__-"
abg siap tanya, "ko marah ke abg bawak dia ?"
aku : "buat apa plk nak marah ? pelik2 je ko ni la bang." =="
gelabah. hiwhiwhiw.

moga kalian berkekalan, sehingga naik pelamin.
and bila dah naik pelamin, biar sampai syurga.
*phewittt. Amiiinnn.

btw, aku adik abg y first jumpa kak liana tu.
well well well.
i'm honored big brothaa. xD

k, wassalam. :)

No comments: