Tuesday, March 13, 2012

takut gilos.

dalam beberapa hari ni aku diselubungi rasa takut y amat sangat.
sumpah takut....,
takut sangat.....,
takut........

patut ke macam ni?
rasa macam tak betul je..
aku tahu bukan macam ni y aku nak.
tapi, ni kes terpengaruh ni.
aduhaiii.

EHH, tapi...
kenapa jadi macam tu?
salah siapa sebenarnya ni..?
dia sendiri ke? atau dia y satu lagi ? ke dua2 y bersalah?
atau kami2 ni?
argh.
siapa y mulakan semua ni?
dia y harus dipersalahkan.
kami jadi mangsa kot.
ini dah kes menganiaya.
Astaghfirullah.

>_<

2 comments:

yana said...

nape nape ? o.O

*najaah* said...

banyak kes disimpulkan dalam satu entry. ekeke. ayat atas skali tu tuk kes jumaat lepas jgk -__-"