Saturday, March 24, 2012

kawan 'baik' y sangat 'baik'

aku salah sebab anggap kau kawan baik aku.
aku salah sebab percaya dekat kau.
kau memang ada time aku susah senang.
tapi aku tak sangka pulak kau keji camni.
please. tengok muka kau lagi pasni pun aku dah tak hingin.
just go away.
tapi, sebelum kau berambus, aku teringin nak sangat tau apa motif kau buat semua ni.
kalau kau terasa dengan apa y aku tulis ni, kau tahu macam mana nak cari aku.
you gotta spill.

wassalam.

No comments: