Thursday, March 8, 2012

berubah lah.

sumpah aku tak gentar langsung tegur kau.
dah terang2 kau salah maka jadi tugas aku tuk tegur. bukan aku sorang je, orang lain pun berhak tegur kau.
kau kata orang y tak rapat and tak kenal dengan kau tak perlu nak nasihat2 kau..?
setahu aku dalam AQ takde pulak cakap kena rapat dulu dengan orang baru kita boleh tegur kesalahan orang. kan? 
so, pandangan kau tu, memang sah2 layak aku tolak.
kalau takde ilmu, jangan main cakap je. 
memang tu fb kau, status kau. kalau ikutkan hati, aku pun malas nak menyempit kat status kau tu. tapi sebab aku 'tertarik' dengan kedunguan status kau, lantas aku ambil keputusan tuk nasihatkan kau.
status2 capub gitu tak yah nak bangga sangat tayang tuk semua orang baca k.
buat malu kau jugak.
kalau sekarang tak malu, later on kau akan malu jugak.
aku harap sangat perkara itu berlaku.
Amin.

*entah apasal lah sejak akhir2 ni aku sentap betul baca apa y ditulis oleh orang.
semalam kes lain, capub jugak. hari ni kes lain, tapi capub jugak.

btw. mock dah habis. jom date. :')
kbai.

No comments: