Friday, March 16, 2012

PD.PP.

Assalamualaikum.

yeayyy. thanks to my dearest yayang, hazwani kerana tak marah kat sayaaaaaa!
*throw confetti all over the place~ weeehuuuu :D
terima kasih kak. i tau u sayang i sampai tak sanggup nak marah i. ekeke :p

ahaa.
today, we went to pd.
macam biasa. kami pergi fav spot kami iaitu, pantai purnama.
hiwhiw.
the view, as always. splendid. Subhanallah.
tenang sikit kot hati. :)

mula2 aku just jalan2 tepi pantai. lari2 dari terkena ombak.
sebab time tu aku pakai jeans. berat kot kalau kena air. =="
dah main2 tu, jumpa geng anak2 ikan. aaaaaaaa, terus amek roti kat mak.
lama2 macam syok pulak kan. aku pegi tuka tracksuit, terus berendam dalam air.
ikan dok berenang2 keliling aku. makan roti + mayonis. *EHH. tu tipu. =="
best gila. :D
tapi aku tak ikut ikan tu menyelam, berenang n terapung2 pun.
malas nak basahkan kepala. =="
lagipun tengah .....

time tengah duduk2 kat tepi pantai, tetiba aku terjumpa seekor encik ketam y dah mati. :D
aaaaaaa. sodap kot buat gulai. slurppp :3
pas jumpa encik ketam, aku duduk2 balik.
main2 pasir. =="
pastu, rendam2 balik. *bosannya naja ni =="
habis berendam, before nak balik, aku n kakngah pergi amek encik ketam tu.
ehhh, tup tup muncul lagi 2 ekor cik ketam y juga dah mati.
weinaaa.
rezeki jgn ditolak. terus kutip encik & cik2 ketam tu. :D
sila scroll bawah tuk gambar2 kami, encik & cik2 ketam :D

bagi anak2 ikan makan. :D
untunglah ikan-ikan sekalian.
roti mahal ni wey :3
L*** (^_^)
5. lama. bodyglove? =="
merenung masa hadapan =="
berendam rendam :D
meditating O_O
tetiba macam sungai pulak laut ni haih =="
bittaufiq hilang. y ada cuma wannajaah.
pantai purnama :)
sodap makan yo ngah. :3
omaaaaaakkk :D
1st encounter with encik ketam :D
kakngah kasi bantuan pernafasan kat encik ketam.
ketam ni macam ternoda pun ada =="
tiga ekor ketam. 'we're one happy family'. hiwhiw 
tu jelah nak cite.
bosan kan. 
siapa suh baca. :p
kbye.
hiwhiw 
-__-"

No comments: