Wednesday, February 15, 2012

wakil luahkan perasaan.

awal perkenalan.
bukan main lagi ayat manis tahap kalah madu tualang.
bila dah dapat.
wah wah wah.
senang senang je nak hambur marah sana sini.
kau fikir dia tu patung, takde perasaan?

dear brotha.
sedap sangat ke menipu?
bagus gila alasan2 kau.
rasa nak ajak rakan2 tercinta tolong tepuk + standing ovation tuk kau.
*senyum sinis meleret2.
kalau nak menipu pun, jangan sampai nampak lah kebodohan kau tu.
nak menipu tak pandai.
asyik kantoi je.

kau patut bersyukur, dapat org y mampu bersabar dengan kau.
pendam je eventhou' dia tau ko tipu dia.
bukan sebab dia senang ditipu, tapi dia nak tengok sejauh mana lagi kau nak tipu dia.
dia pun sabar je bila kau marah2 dia.
tapi ada kau jaga perasaan dia?
asyik2 kata dia tak faham kau, tapi kau ada cuba faham dia?

ingatlah eh, perempuan ni, bukan barang mainan.
diam diam kami ni nak tunggu sampai kami meletup ke?
jangan provoke kami k.
haaa, satu lagi.
takyah susah2 carik perempuan lain tau wey.
belajar elok2. jangan ada fail, dah grad sok baru mula mencari k.

kbai.

No comments: