Thursday, February 16, 2012

kecelaruan fikiran.

sunyinya terasa.
huhu.
:'(


*aku mampu tahan lagi kot. tapi bila assignment y simple jadi susah tahap petala kelapan, aku jadi down. aku malas nak submit draft. sebab nanti lagi teruk aku buat. pedulilah. memula cakap camni, later cakap cam gitu pulak. pastu, eh... tukar lagi. ewahh. assignment aku memang satu tu je kena hadap. T^T 
last year, and earlier this year. aku expect and target 1st assignment aku tuk jadi tip top. aku nak dapatkan A+ lagi. biasanya aku akan buat assignment sampai aku rasa sense of satisfaction. tapi, semalam bila aku buat, aku hanya dapat pressure. aku sedikit pun tak enjoy buat essay tu. bila siap, aku tak rasa apa. yes. aku memang bersyukur sangat2 sebab dah siapkan. tapi, aku doubt gila ah assignment y 1 ni mampu jadi tip top. lulus pun belum tentu lagi ye dak. ow man. seriously aku tatau nak buat apa. sampai classmate tegur, muka aku macam dah hilang semangat. yupp. memang betul. malas nak fikir dah kan. luckily, bukan aku je y rasa macam tu. semua pun. so, moh le kita bertahan. 


fighting naja fighting!
:')

No comments: