Saturday, February 25, 2012

Hadiah.

dah tak main a dapat teddy bear annn. dulu2 je. kekeke :3
tulips. my fav flower.
carnations. 2nd fav flower. :p
kalau sape kasi aku hadiah cenggini (tulips/carnations), aku trus ajak kawen je wey.
serius. bhahaha :p
sebenarnya...
tadi aku teringat y aku belum sempat bagi hadiah kat mereka.
siapa mereka? adalah. ramai pula.
pastu tengah blogwalking tadi,
terjumpa pula satu quote ni.
pasal hadiah.
Hadiah Terbaik : 
Kepada kawan - Kesetiaan
Kepada musuh - Kemaafan
Kepada ketua - Khidmat
Kepada yang muda - Contoh terbaik
Kepada yang tua - Hargai budi mereka dan kesetiaan.
Kepada pasangan - Cinta dan ketaatan
Kepada manusia - Kebebasan
insyaAllah kawan2. lepas ni kita jangan mengharap sangat time birthday nanti tuk dapat smartphone lah, baju lah, teddy bear lah. sebab aku rasa hadiah ni lebih berharga kan. :')
aku pun dah lama tak peduli tak dapat hadiah tuk birthday y lepas lepas. dapat doa dari kalian tuk y terbaik cukup lah. :') *sebenarnya sebab aku tau takde y nak bagi. ekeke XD

No comments: