Tuesday, February 14, 2012

buat kau y bernama lelaki.

lelaki.
tolong jangan terlalu dekat dengan aku.
aku geli.
kau duduk tempat kau diam2 and jangan berdiri rapat sangat dengan aku.

kenapa ?
sebab aku bukan macam perempuan2 di keliling kau.
aku tak gemar kalau lelaki dok cakap dekat2 dengan aku.
geli lah.
aku rasa macam *****.
boleh je nak duduk sebelah aku. tapi takyah lah sampai nak terlampau dekat sangat. sampai nak termasuk kawasan tempat duduk aku pulak.
over lah wey camtu.

aku hanya layakkan and terima kalau family(y halal bagi aku lah) / future husband aku je tuk buat camtu.
bila aku fikir husband tu pun, aku still geli jugak.
=="

btw,
org kata teslian ni biasa je dengan benda2 camni.
*eh, hello.
jangan label sesuka hati k.
tak kira apa course org tu ambil, kalau iman dia memang tak teguh tuk kawal diri dari tabiat bersentuhan lelaki/perempuan perkara camtu akan still gak jadi.

kbai.

No comments: