Saturday, February 4, 2012

antara kita, selesai.

"kalau ikutkan hati, saya dah mengamuk dah hari tu.
tapi, saya ni bukan jenis bertindak mengikut perasaan.
kalau betul saya macam tu pun, tu dulu.
haih.

anda...
sombong, bongkak.
yelah kan.
terlebih pandai kot, jadi otak letak kat kaki ye tak.
orang dungu pun boleh nilai,
tindakan anda salah.
orang buta pun boleh dengar,
cara anda salah.
orang pekak pun boleh nampak,
air muka anda y berubah.

hutang kita dah selesai.
saya dah terhegeh2 minta maaf.
anda nak maafkan atau tidak, serius lah saya dah malas nak kisah.
saya tahu apa saya buat.
kawan kawan faham tindakan saya.
paling penting,
Allah tahu niat sebenar saya.

anda nak kata saya berniat jahat, itu terpulang.
biar anda & y lain dapat pengajaran, jangan cabar orang di'hadapan'.
biar saya dapat pengajaran, tak payah tolong orang serupa anda. :)"

footnote : kesalahan y kecil tu, memang nampak terang sangat kan. budi y baik, tak pernah nak kenang.

No comments: