Thursday, February 23, 2012

Aku.Lupa.

aku kecewa. haih.
kalau dilayan kecewa hati ni, aku tak tahu lah apa akan jadi.
aku sampai tak tahu dah nak react macam mana.
mungkin aku hanya perlu...
senyap senyap dan terus senyap.

tadi dengar khabar buruk.
ya Allah, terkejutnya diri ni.
terkejutnya hanya Allah y tahu.
aku selalu tengok kat kaca tv je.
macam manalah dia.
aku harap dia baik2 saja.
harap2 semuanya akan pulih seperti dulu.
dalam hati terpalit juga kerisauan.
dia ingat aku lagi kah.

malam ni, terjawab sudah.
aku terjumpa dia.
sungguh2 aku tegur dia.
walaupun dalam hati rasa cuak. atau lebih tepat lagi, takut terkilan.
tapi lega.
dia hai dan tegur balik.
ya Allah. nak mengalir air mata ni. :'(
dalam hati, "dia ingat aku, dia ingat aku, dia ingat aku"
tapi kenapa dia tidak ingat 'dia'?
alangkah sedihnya kalau aku jadi 'dia'...

percaturan Allah,
tahap complicated y tak dijangka.
dan tidak tahu ke mana arahnya.
tapi, insyaAllah.
satu hari kelak, pasti terang hikmahNya.
semoga cepat sihat.

:')

No comments: