Monday, February 20, 2012

aku benci anti kucing.

kucing tu haiwan kesayangan Rasulullah.
sedalam mana pun ketidaksukaan/kebencian/kealahan kau terhadap kucing,
tolong jangan sekali2 seksa dia.
dia pun makhluk Allah wey.
kau takde hak nak seksa dia.
aku rasa tangan aku ringan je nak naik kat muka kau tadi.
heyy.
dah besar pun kena ajar lagi ke.
dahlah tadi baru dengar ceramah.
pasal Rasulullah pulak.
cubalah perangai baik sikit.
ni tak. depan bf kemain lagi lembut.
ghonti an yolah.

*aku takde la plk nak marah dekat sesiapa y tak suka/geli dengan kucing.
aku just tak puas hati dengan golongan y berbuat jahat dengan kucing je.
sedih tahu tak...
=="

No comments: