Wednesday, February 29, 2012

abang.

oh abanggg.
*ayat macam desperate pulak -__-"

alkisahnya tadi abg kesayangan aku datang maktab.
lepas maghrib. around kol 8 ++ dia sampai.
*maaf kakak. terpaksa escape usrah.
tujuan abg datang?
hiwhiwhiw. rahsia sudeyhh.
kami dating kat kafe.
org tengok semacam je.
nahh, well. ada aku kisah?
lantaklah kan. abg sendiri. bangga kot. bukan bf ke hape. kan kan kan. :)

time abg tengah makan, si der2 kafe tu bising.
abg macam heran je kenapa bising sangat.
pastu cite punya cite, terlepas pulak kes y sorang tu pernah usha2 + nyaris touch2 aku tu.
muka abg terus berubah.
kelat gila.
sumpah. kalau korang tengok, confirm cuak.
abg macam dah aim gila der tu.
abg suh aku cite pe y der tu dah buat, lagi aku cite lagi menyirap abg.
siap bagi tips pe sume. aduhh. =="
last2 aku y suh dia chill.
semacam pulak tengok. silap2 tumbang der2 tu kena dengan abg aku.

*btw. abg gelak + pandang pelik sebab aku guna nama naja tu time order makanan. =="
well bro.ur sis got her own reasons :p

thanks abg for coming.
your adik won't be home this weekend.
convey my regards to the rest.
ahh. so upsetting. :'(

will upload photos of my abang later.
tired lor.
tomorrow KOT.
good luck everyone. good luck Laksamana.!
byebye :)

No comments: