Saturday, January 14, 2012

ya Allah.

sekali lagi.
aduh.
macam nak gugur jantung aku ni tadi.
buat2 lek je depan kakngah tadi.
T_____T

'dah berapa lama tangan awak bengkak ni?'
=ahad lepas. time tu lagi bengkak daripada ni, ni dah surut sikit ni doktor=
'sakit tak?'
=kadang2 sakit, bila terpegang, or tergesel mana2 sakit doktor=
'em,ada terhentak or jatuh ke tangan awak ni?'
=takde pulak. angkat2 barang ada lah=
'ni bukan kesan trauma ye. takde ubat tuk tangan awak ni, kena undergo surgery ni. nanti saya refer orthopedic. awak nak direfer ke mana?'
*dengan mulut sikit lagi nak ternganga aku pandang kakngah....
kakngah cakap ;
=HUKM boleh doktor?=
'boleh, nanti saya buat surat'
=eh, Hospital Selayang lah. kakak saya ada kat situ. senang sikit nak refer or adjust appointment=
'boleh, mana2 pun boleh. jadi Selayang lah ye. saya tulis surat dulu, awak boleh tunggu luar ye'
=okay. terima kasih doktor=

p/s ; doktor tu handsome. putih, muka suci. ekeke XD

Orthopedic Surgeon, Ortho Clinic, Selayang Hospital

dalam list ;
masuk lagi 1 pembedahan.
so, maknanya dah ada 2 (dua) pembedahan tuk aku tahun ni.
ya Allah.
kuatkanlah semangatku.
ampunkanlah dosa2ku ya Allah.
kawan kawan.
doakan y terbaik ye. ;)

No comments: