Friday, January 27, 2012

no one.

ini dah kali kedua.
aku rasa macam kena lempang lagi sekali.
kenapa kes tahun lepas tu tak berterusan sampai sekarang.
kan senang.
kenapa kau tak terus layan aku sedingin tahun lepas.
kan senang.
aku tak payah nak susah hati sekali lagi.
kan senang.
senang lagi begitu.
bila sekarang kau buat lagi sekali, aku dah rasa macam orang tak guna.
sebab alasan tu sama je macam kes y lepas. kalau lain pun, ia cenderung ke arah y sama.
bodoh. ya. bodoh. pemilik blog ni memang bodoh.
this is seriously one honest opinion.

*pendapat aku, lagi better kau layan aku sebagai orang asing.
atau aku y patut mulakan pengasingan tersebut..?
ya.
aku akan cuba mulakan.

aku tak salahkan kau.
seriously bukan.
i'm blaming myself.

3 comments:

*najaah* said...

bukan. :)

Anonymous said...

tipu~~

*najaah* said...

apa motif nak tipu. btw, awak ni sape?