Monday, January 16, 2012

my bad.

aku nak maki tapi macam tak terkeluar pape pun dari mulut.
last last aku hanya mampu gelak je.
Astaghfirullah.
aduhai.
aku dah berulang kali cakap tadi,
'tulis ye. saya dah bayar'
tengok dia macam pandang je kertas tu, aku ulang lagi.
'tulislah. saya dah bayar'
dia angguk.

aah.
angguk lah banyak kali.
aku rasa nak lempang je.
ish.
dah cantik dah timing nak buat baik.
*konon

grrr.
T_T

esok aku nak tuntut balik.
kot tak bagi, aku bakar.
*ayat bajet

=lainkalikenadengarcakaporang, diakatajanganbayarsojanganlahngada2nakbayar, kansendiridahrugi=

2 comments:

azwa amani said...

my bad.. huhuhuhuhu :P len kali jgn ngada2 nak bayar (mcm paham plak ape jadi ek)... huhuhu :P

*najaah* said...

bljr dari kesilapan. huhu -___-"