Tuesday, January 10, 2012

masalah y membelenggu.

alkisahnya...
duit dalam wallet.
dah tinggal beberapa helai je.
(seriously bukan helaian y berjumlah besar)
tapi cukuplah aku nak survive sampai akhir minggu ni.
nampaknya, nak tak nak terpaksa lah aku withdraw sedikit duit tuk perbelanjaan harian.
padahal nak menyimpan...
sayangnya nak keluarkan duitttt.

adoiyai.
elaun tak masuk lagi.
tapi banyak pulak kena keluarkan duit.
tuk buku lah, baju sukan lah, baju kolej kediaman lah.
somputtt makcik ni ha. T_T
tapi takpe lah. tuk kegunaan sendiri pun.
T_T

harap harap elaun masuk cepat.
and masuk sekali dua bulan.
cepat langsai hasrat aku.
hiwhiwhiw.

=tengah berkira-kira sama ada nak balik ke tak minggu ni=

2 comments:

azwa amani said...

xyah balik...mengade nak balik

*najaah* said...

ouch, that's harshhh. ekekeke. wani kejammm. dah nak masuk dua minggu laaa org tak balik T_T