Thursday, January 12, 2012

letih seletih letihnya.

penat lah hari ini.
ada meeting rumah sukan.
*aah. memang mcm sekolah pun. dah nama pun bakal guru. =="
eihh,
malang kot, tetiba kena jadi AJK kehadiran tu.
tak dapat lah y jadi AJK ni ponteng.
padahal aku dah niat dah before tu, sape y jadi AJK tu, aku nak usha2.
letak nama aku eventhou aku tak datang.
tapi. cis.
dan dan aku lak jadi AJK tuk kelas.
adoi yaiii.
melayang jauh jelah angan aku tu. =="

pastuuu.
tadi.
3x kot masuk Hep.
nak tanya pasal cuti maulidur rasul tu.
ehmmm.
1st time pegi, ngn tasha.
bukak pintu je aku dah gabra semacam.
pastu kat front desk takde sape.
y ada err, tak kenal lah =="
kuar balikkk.
2nd time masuk, dengan sape tah.
tak ingat.
=="
pun takde org kat front desk.
takkan lah aku nak g kat ustaz muaz pulak tny psl mende tu.
3rd time, tadi after class. around 3.45 p.m. or sumthin.
aku melangkah gak ke sana.
sorang sorang.
cekalkan hati, kuatkan semangat.
ceh, bajet cam nak g perang.
hihihi.
dapat gak tny.
settle dah urusan aku tuuuu.
yeehaaa!! XD
terus call ayah.
AYAHHHH. ADIK JOINNNN.
ekeke XD

=hari ini ada beberapa perkara y buatkan aku rasa nak menangis + ketawa + geram + marah=

tapi tak payah lah cite kan.
malas lah nak buat pape statement.
kang org lain terasa pulak.
hahaha.

kbai.

No comments: