Saturday, January 14, 2012

Alhamdulillah ;)

baru pulang dari surau Asy-Syakirin.
walaupun tak dapat sertai sampai habis..
tapi, cukuplah kan.
aku ada urusan lain sebentar lagi.

Alhamdulillah.
muncul rasa keamanan berada di sana tadi.
dengan kemesraan mereka.
tak kira lah y muslimat nya ke, y muslimin nya ke.
terdetik kat hati,
rindunya ukhwah Shams.
tapi aku rasa dekat sini lebih rapat ukhwahnya.
tak tahu lah kenapa. 

aku bukanlah sebahagian daripada mereka.
y ahlinya.
aku tak merasakan aku layak untuk bergelar ahli.
kenapa...?
hmm.
lagha y aku buat lebih banyak berbanding perkara y berunsur mahmudahnya.
kerdilnya rasa diri ini.
ya Allah.

aku terasa ingin sangat. nak jadi ahli.
tapi, bila terpandangkan borang tu.
ya Allah, segannya aku.
bergetar tangan ni.
walaupun hanya atas nama ahli kelab Asy-Syakirin.
tapi...
cukuplah.
Allah lebih tahu apa y tersirat dalam hati ini.
ampuni aku ya Allah.

No comments: