Tuesday, December 27, 2011

main cucuk2 hari ini

kesakitan y dialami dari hari ke hari makin menyeksa.
ecewahh.
hiperbola betul
*bangga madam rus tgk aku berhiperbola.
kekeke.
XD

aku rasa rare kot.
i mean, tuk dapat pengalaman mcm tadi.
tapi serius aaaa, kalau sape y kena amek darah pun dah melalak, dah pitam2,
ghonti an yolah korg nak berada kat tempat aku tadi.
i guarantee u guys, the pain was unbearable. for a short while lah.
pastu dah lama2 ok dah.
doc kata sakit macam kena amek darah, tapi aku rasa dia sedapkan hati aku je.
isk isk.
kot sekali dia cucuk takpo. ini..... T.T
tak henti2 aku mengucap and zikir Allahuakbar dalam hati.
yelah, nak harapkan doc, doc tu non-Muslim.
:|

whatever it is.
the result will be out this saturday. insyaAllah, if they managed to finish the lab thingy.
and i hope it will turn out okay.
i guess i have to miss out abg nuar's solemnization.
T.T

No comments: