Sunday, November 13, 2011

wehoooo (^_^)V

Alhamdulillah.
dah berakhir pun majlis pernikahan+perkahwinan kakandaku nurafna dan hubby nya mohamad nazree.
Alhamdulillah.
walaupun aku boleh dikira telat menyibukkan diri di rumah, tetapi,
still okay lah.
dapat gak balik, tengok diorang nikah. bermanja manja an dihadapan mata.
*bluekkss. XD

semalam,
wuuhuuu.
ramai gak kawan datang.
mereka y aku rindu2kan.
kawan first menjengah penglihatanku,
Arnis.
datang dengan family dia.
2nd,
tiga sahabat shams,
Alya, Mun and Mira.
thanks korang datang.
sorry tak dapat nak layan sangat.
busy meh.
nanti upload gambo ye. :p
ehem. ehem.
lepas tu, Afiq Arif and her umi came.
pakai spec seyhhh, kaler putih.
hihihi.
okbai.

serentak dengan ketibaan pengantin lelaki,
fewittt.
satu geng datang. wakil bebudak smt.
aaaaaa. sukaaaaa.
Ain Syafiq, Mel, Syira, Niena, Helmi Ridhwan, Lempeng, Paan, and Brock.
terima kasih datang. terima kasih. terima kasih. :D
walaupun aku di deropp deropp kan berkali2. takpe, aku lepak chill je :p

last one.
Noor Syahirah~
omai omai.
tak sangka doh bdk sorang ni dtg.
wa rindu gilaaaaaa kat diaaaa.
ahahaha.
nanti aku upload gambar kita kita yeh.
jeles tengok fon hang.
untunglah.
tac sekerin. :p

majlis berjalan lancar.
Alhamdulillah.
walaupun hujan lebat.
turun berkali2.
takpe lah.
hujan rahmat.
redup.
takde lah berjemur sangat kan.

thanks to relatives y tak jemu2 membantu.
*ayat cam aku lak pengantin.
-,-

ahh. kawan aku nak kawin hujung bulan ni.
perasaan den, jeles.
kbai.

No comments: