Sunday, November 27, 2011

help me!

hey ya.
boleh tak aku mintak beberapa pertolongan.
boleh tak kot ada masalah, takyah jaja 1 dunia?
boleh tak jangan kasi hint pun kat sesapa?
boleh tak kau muhasabah balik selama ni apa yang pernah kau buat?
boleh tak kau jangan terhegeh2 sangat?
boleh tak kau jangan emo sangat?
boleh tak kau jangan nak mengungkit2 sangat apa y dah jadi?
boleh tak kau cermin diri kau sendiri, dok mengata salah orang, tapi diri sendiri?

hey. kau dah besar kot.
wake up lah wake up!
hidup ini realiti.
bukan fantasi.
tak salah nak berimaginasi tinggi,
but remember..
LIFE,
is not a fairy tale.
life is not all about happy ending.
seek for your CREATOR'S LOVE FIRST.
then you'll be happy.
i'm very sure of that.

don't be too spoiled.
idiots.

1 comment:

Afiq Arif said...

utk sy ke?
klu tuk sy..sy mintak maaf.. :(