Monday, September 19, 2011

taknak.baca.sudah. =="

aku...,
bukannya tak rasa apa2 kalau orang cakap tak habis / tergantung.
tapi,
kalau orang tak nak cerita, takkan kita nak tanya lebih2 kan.
nanti orang fikir aku busy body pula.
:') <--- senyum dgn air mata. -_-"


then,aku terkilan sangat hari ini.
sebab apa y aku hajatkan, macam tak tercapai.
plus.
kes dulu berulang lagi.
aku tak mintak kes tu jadi lagi,tapi...,
hal kecik je.....,
mungkin kebetulan.
serius.
tapi entah kenapa macam terbawa2.


aku penat jadi macam ni.
aku tak tau sejak bila aku jadi hamba perasaan sendiri.
sedih.
dah cuba,tapi tak berjaya.
:'(


nota kaki ; esok nak pergi dah.


macam sesuai pulak status "g lah belah.....lg cepat lg bgus kot...." tu dengan aku.


-_-"

No comments: