Tuesday, September 6, 2011

LIFE IN PRECINT 17.

menyampah time memula sampai pjaya.
bajet nak release tension ah kat sini.
skali bbdk ni perangai cam haremmm.
aku dah missed 6 trip lif tghri td.
kot level bawah2 mmg aku angkut je beg2 dgn rela hati.
ni tingkat 12.
mak aiiiii.

memula cam lek je bila bbdk y beratur belakang, g naik level 1 tunggu lif.
turun G,diorang tak kua dari lif.
dah la sendat habis ko conquer.
nak pedajal orang pun,jangan sampai berkali2 derrr.
agak2 a kan. aku tunggu lif tu sampai nak dekat sejam kott.

kesabaran menipis.
2nd time diorang curi turn,aku cam dah mula nak angin.
tp just bebel dgn member.
3rd time, kata2 kesat dah muncul kat otak.just tak luahkan lg.
4th time,aku dah mula miming kata2 kesat. *practice make perfect kot.
5th time,aku tak sempat nak luahkan apa2.sebab,lif tak sampai bawah pun,sampai level 2,terus naik balik.
6th time,aku betul2 depan lif.y naik majoriti bebudak BANGI.

aku dah angin,kau budak course AG kot.
takde kesedaran ke?
aku dah tak tahan,pintu lif bukak.
aku cakap.muka sinis gila.
*terima kasih ye. terima kasih sebab menganiaya kami.
mereka tercengang. pintu lif tertutup.
tiba2 terbuka kembali.
aku tengking,
*dah bukak lagi sekali tu, ko kua jela terus.kan senang!tu la padah menganiaya org!
semua tercengang.

then aku bla. heret sume beg ke atas.
kena 2 trip.
tak ke cam *$#(@!

maaf kat nufa,sebab muka ketat n hampir nak marah time insiden tu.

tu je update tuk life in precint 17 setakat ni.

later.
wassalam.



3 comments:

cik nufa :) said...

eh bukan la , nufa pun sama jaa :) just takut tgok muka serious td

*najaah* said...

takut ka? tu baru sikit nufa. =="
nak lebih ? :p

zudien said...

sabaq nah...nanti suh buat lif besaq sikit..