Wednesday, August 17, 2011

abnormal

aku rasa aku bukan sakit tekak biasa.
sebab leher sebelah kiri aku dah bengkak.
sakit nak menelan air atau air liur itu normal.
tapi,bengkak ni macam kurang normal.

suhu badan pun macam dah meningkat sedikit.
*ayat kau taknak skema lagi la kan naja. =="

migraine aku pun dah mula mengetuk2 kepala,meminta izin tuk bertandang.
*dah,kau fikir raya..? T_T

kalaulah aku kat umah skrg ni.
boleh mintak kaklang cek kan.
*yelah.apa gunanya ada kakak doctor =="

kelenjar y problem macam dulu ke..,
ada kaitan dengan tonsil ke..,
atau sebab kurang minum air ke....,
=="

aku malas nak pergi klinik dah.
sebab aku rasa menyusahkan aku je.

k.cukup sudah aku membebel.
sebab sebenarnya aku tengah menahan marah terhadap seseorang.

kbye.

No comments: