Wednesday, July 27, 2011

siK*****T.

aku tgh demam2 ni,
kau saje nak + dosa aku.
aku mmg tidak boleh tidak tuk tak cari pasal dgn kau.
kau tau kenapa?

sebab alasan kau tu.
tak munasabah langsung.
kami bukan bodoh.
kami ada akal tuk fikir & nilai mana baik mana buruk.
senang cite,tak yah nak gebang sgt lah kan.
kau cakap,aku belum tentu tak kena mcm apa y kau kena skg kan.?
tapi ada tak aku berubah arah dlm masa y singkat mcm kau?
takde kan.
mentang2 si mangsa ckp kau boleh cari lain kalau kau nak,mesti ke kau bertindak mengikut arahan?

kenapa kau takleh pegang janji kau dkt dia?
aku dah amanahkan dia kat kau.
sebab aku mati2 fikir y kau boleh jaga dia.
walaupun sebelum ni kau dah pernah lukakan hati dia,
aku still percaya gak.
tapi,silaplah telahan aku tu.
kau dah bunuh kepercayaan aku dekat kau.

and aku pun tak faham kenapa kisah ni masih lagi berlarutan sampai skg.
mungkin sbb pemangsa & mangsa adalah antara org2 y aku syg.

sebenarnya aku tak benci pun dekat kau.
aku lebih bencikan tindakan kau.
y tak matang tu.
tapi,secara tak langsung,kau dah buat aku benci dkt kau.
terima kasih tuk itu.

sudahlah kan.
aku taknak besarkan isu ni.
semoga berbahagia lah.
kami dah redha dah dgn apa y dah jadi.
harap DIA boleh faham perangai kau.

wassalam.

No comments: