Wednesday, May 25, 2011

kau aku lain.

kau boleh tanya kenapa aku ni gedik2 sgt nak tacing.
kau boleh tanya kenapa aku ni gedik2 nak nangis.
kau boleh suruh aku jgn tacing.
kau boleh suruh aku jadi kental.

tapi,diri aku ni?
kau cakap camtu,
tapi,air mata aku dah berapa ml leleh.
kau tak nampak tu.
n aku rase kau tak mungkin paham.
aku tak pernah pertikaikan kenapa kau susah nak paham perangai aku.
so,tak payah pertikaikan kelakuan aku lah.

aku baik2 je. :')

No comments: