Thursday, April 28, 2011

tak berjasad.

Assalamualaikum.
Sekadar perkongsian.insyaAllah.

Lokasi ; Pusat perubatan syifa al-hidayah.


Pakcik sebelum rawatan kami bermula,pesakit Ashraf.
Ashraf ; Abg ada gangguan sihir.
Pakcik ; Ya Allah. *butiran y laen,tak dapat nak dgr sgt,sbb dah giliran ak ngn abg Edi.

Pesakit ashraf y seterusnya. *ak kan stalker.;p.actually,pasang telinga jee.

Ashraf ; Assalamualaikum.ye,makcik.makcik sakit ape?
Makcik ; Waalaikumussalam.Mcm2 penyakit.tapi,makcik dtg sini sebab kencing manis.
Ashraf ; Cuba cerita sikit masalah makcik tu.cecite cecite *cecite tu ak tambah.;p
Makcik ; Makcik dah hilang sebelah kaki sebab kencing manis.erm.mlm2 makcik selalu rasa cam ada org angkat.kdg2 terasa mcm ada org tarik kaki makcik.selalu jugak mimpi bukan2.
Ashraf ; Er.okay makcik.saya scan dl ye makcik. *sambil tersenyum simpul + boleh buat ak cair.

ALLAH.ALLAH.ALLAH.ALLAH.ALLAH.
JIN,SYAITAN,IBLIS,ROH SESAT,SIHIR,SAKA,SANTAU bla bla bla *digumam rendah oleh Ashraf sambil memejamkan mata.aksi tangannya bergerak sendiri.


Ashraf ; Takde makcik.semua unsur gangguan tiada. *sambil tersenyum.
Makcik ; Betul ke?
Ashraf ; Betul.saya dah scan.luaran dan dalaman takde sebarang gangguan.sebenarnya makcik.jin takde jasad.mana mungkin dia boleh angkat makcik. *sambil tangannya menarik pen di atas meja*
Pen y ringan ni pun jin tak mampu nak angkat makcik.
Makcik tersebut terdiam.

Persoalannya.
Kes popular di mana2 hostel y bbdk dok kata asyik kena himpit,
rasa ada org tarik tu macam mana plk ye?
Mungkinkah itu hanya kisah rekaan?
Maaflah.tak pernah kena ganggu sehebat itu.
Setakat tgk kelibat n dengar suara2 tu,biasaaa dah.
Ak nak tanya,tapi segan.
Mungkin tggu 9 jun nnt baru leh bertanya kpd mereka.

-,-

Wassalam.

2 comments:

syaidah syafizah said...

npe tgu 9jun plak ?? huhuhu

*najaah* said...

sbb 9 jun ade appointment ngn dyorg lagi.^^